czwartek, 20 czerwca 2013

Z tej powiastki morał w tym sposobie

Dzisiaj upływa 220. rocznica urodzin Aleksandra Fredry, a ja właśnie dopiero co skończyłem pracę nad książeczką z wierszami dla dzieci Pana Hrabiego, która jesienią ukaże się nakładem wydawnictwa Bajka.
Książeczka będzie miała tytuł "Paweł i Gaweł", ale znajdzie się w niej jeszcze siedem innych wierszy, tych bardzo znanych i tych mniej też.
Ponieważ dostałem pozwoleństwo, żeby pokazać na blogu część plonów mojej orki na hrabiowskich zagonach zanim książeczka pojawi się w księgarniach, proszę uprzejmie:









16 komentarzy:

  1. Cudne, choćby dla samej baby z cyganem chyba się skuszę :) (i zadka małpiego ;P)

    OdpowiedzUsuń
  2. faaajne, a literki też kapitańskie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziękuję :-)

    @anitamm: wszystko jest kapitańskie (oprócz wierszy), cały skład, obrazki, literki i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dodam jeszcze słówko:)
    Klasyczne i nowoczesne, przemyślane BRAWO!
    PS Ja nigdy nie kadzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jest dopiero książka! Tylko szkoda, że nie widać miny Aleksandera F.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, man.

    Najbardziej podoba mi się sowa, co ją zowią najmądrzejszą z ptaków, a, jak wiadomo, to ptasi inteligencki plebs. No i obrazek święty w "Zupie z gwoździa". Szykuje się widzę kolejna piękna i zjawiskowa książka... Bardzo się cieszę.
    Uściski. M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najmądrzejszym z ptaków, przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne! Na pewno kupię siostrzeńcowi tę bajurkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu, jak ja uwielbiam jak ilustracje są przemyślane. Normalnie aż się chce mieć dzieci, żeby im takie książki kupować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię "Zupę z gwoździa". I Pana ilustrację:) To prawdziwa przyszlosc polskiej kuchni :)
    Bryggi:)

    OdpowiedzUsuń