niedziela, 2 maja 2010

Le quattro stagioni

la Primavera

l'Estate

l'Autunno

l'Inverno

7 komentarzy:

  1. FAJNE :) Od dzieciństwa mnie ten motyw urzekał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowo udane :) A dla kogo to?

    Tak przy okazji, akurat czytałem dziś świetny artykuł o tym, jak ważne jest, aby dzieci miały kontakt z przyrodą. Pojawia się w nim znana ze świata fotografii postać, ale nie zdradzę kto :)

    http://kapitankamikaze.blogspot.com/2010/05/le-quattro-stagioni.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ups, to nie ten link :) Poprawka:

    http://www.orionmagazine.org/index.php/articles/article/240/

    OdpowiedzUsuń
  4. Merci. Obrazki dla tego samego klienta, co w poprzednich postach. Właśnie dziś wieczorem skończyłem pracę nad siódmą i ostatnią rozkładówką i jestem szczęśliwy jak prosię w błocku.

    Artykuł faktycznie ciekawy i linię ma słuszną. Dzięki za link.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilustracje przepięknie wyglądałyby jako pocztówki. Zwłaszcza wiosna przypadłą mi do gustu - może dlatego, że taka kolorowa, podczas gdy ta za moim oknem to betonowa szarość z domieszką spalinowej zieleni. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ grubakreska: Tak to znaczy jak? Jak prosię w błocku?

    @GM: A tymczasem będą wydane (oprócz książki) pod postacią całkiem sporych (prawie B2) plansz.
    Kolorystyka w ilustracji wiosennej jest taka, jaką mamy tu teraz na kampusie: jest zielono, kwitnąco, ciepło i słonecznie. Nie ma się jednak co przyzwyczajać, bo niedługo przyjdzie skwarne anatolijskie lato i wszystko wyschnie na wiór.

    OdpowiedzUsuń