sobota, 27 lutego 2010

Batsolówka

Dzisiaj w Kolorowych Zeszytach w cyklu "The Batmans" pojawiła się moja wersja Gacka. Wczoraj wisiała tam tylko malutka zajawka i jestem nad wyraz mile zaskoczony, że w ogóle odgadnięto autora, bo przecież moja miłość do komiksu jest póki co raczej platoniczna i nieodwzajemniona (jeśli nie liczyć paru pasków i jednostronnicówek - potraktujmy to jako nieśmiały petting zaledwie), więc nie spodziewałem się, że w ogóle jestem w polskim środowisku komiksowym kojarzony.
Jeszcze milszy i jeszcze bardziej zaskakujący jest fakt, że zagadkę rozwiązał sam KRL, czyli Karol Kalinowski, autor znakomitej Łaumy. Czuję się bardzo zaszczycony.

Swoją drogą, ciekawe, co Mroczny Rycerz gra na tej trąbce. Osobiście obstawiam 'Round Midnight, ale może nie mam racji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz