środa, 18 marca 2009

Odeon

Bilkencki Odeon z innej perspektywy można zobaczyć tutaj.

9 komentarzy:

  1. Czyżby szykował się Wam jakiś festiwal?

    "Aga Zaryan po niezwykle udanym koncercie w Ankarze postanowiła zainteresować Turków polską wokalistyką jazzową.
    - Władze miasta są bardzo przychylne mojemu projektowi. Zaryan Festival startuje już 2 lipca i będzie bezpośrednią konkurencją dla odbywającego się w tym czasie w Stambule "Peter Murphy Fest", a pośrednią dla polskiego Octoberfestu, zwanego popularnie Openerem - powiedziała, złośliwie mrużąc oczy.
    - Zaprosiłam najznamienitsze persony polskiego jazzu - wystąpią Marcelina Stoszek, znana szerzej jako Mariija, Natalia Grosiak z urokliwego i zjawiskowego Mikromusic, Asia Kwaśnik - na co dzień związana z grającym energetyczne jam session The Crackers oraz, na deser, wielka nie tylko duchem, ale i głosem Alicja Janosz. Zapraszam!"

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych wszystkich osób wiem tylko, kto to jest Alicja Janosz :-|

    OdpowiedzUsuń
  3. -->Adam: Widać, żeś pokolenie Idola:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, w czasach emisji "Idola", jeszcze miałem telewizor.
    Ale pierwszej edycji nie oglądałem ani odcinka, z twórczością wokalną Alicji zapoznałem się dopiero kiedy usłyszałem gdzieś piosenkę o jajecznicy.

    Poza tym, co to w ogóle za koszmarne nazwiska: Grosiak, Stoszek, Kwaśnik, Janosz? Sto lat temu, jak ktoś się nazywał równie niewyjściowo, np. Apolonia Chałupiec, to musiał przybrać egzotycznie brzmiące pseudo w stylu "Pola Negri", żeby odnieść sukces w showbiznesie.
    A te cizie obnoszą bez żadnego wstydu te swoje pokraczne nomina gentilicia. Tfy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bezwstyd ludzi pokroju Agnieszki Skrzypek mnie osłabia. Najpierw pretensjonalna ksywa. Potem pretensje, że kotleta trzeba grać aż w Turcji, żeby uchodzić za jazzową divę w towarzystwie równie utalentowanych koleżanek.

    Dla spragnionych wokalistyki żazowej z pozdrowieniami ode mnie:
    http://www.youtube.com/watch?v=H6_BWNzThJY

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widzę, że tu działa mały acz prężny hejtklub Agi Zaryan :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znana i lubiana. Zajebista. Ale czy to taki znowu dżaż?

    OdpowiedzUsuń
  8. O tam, od razu jakiś hejtklub. Reality Check Club raczej.

    OdpowiedzUsuń